Thank you for your message. I am currently out of the office until XX.XX.20XX.
Please contact deputy-name on +41 (0)61 207 XX XX (Firstname.Lastname@clutterunibas.ch). I will get back to you upon my return.
Kind regards,
First- and Lastname| Function
University of Basel | Administration I Departemente
Street Nr. | Postbox XXX | XXXX Basel | Switzerland |
Phone : +41 61 207 XX XX | Mobil: +41 (0) XXXXXXX
Mail: Firstname.Lastname@clutterunibas.ch | https://www.unibas.ch
Ist die Dauer der Abwesenheit noch unbestimmt (beispielsweise im Krankheitsfall) gilt es die folgende Standardmeldung sowohl für interne Kontakte als auch Kontakte von ausserhalb zu hinterlegen.
Thank you for your message. I am currently out of the office.
Please contact deputy-name on +41 (0)61 207 XX XX (Firstname.Lastname@clutterunibas.ch). I will get back to you upon my return.
Kind regards,
First- and Lastname | FunctionUniversity of Basel | Administration I Departemente
Street Nr. | Postbox XXX | XXXX Basel | Switzerland |
Phone : +41 61 207 XX XX | Mobil: +41 (0) XXXXXXX
Mail: Firstname.Lastname@clutterunibas.ch | https://www.unibas.ch
Verlässt ein Mitarbeitender die Universität Basel ist eine automatische Abwesenheitsmeldung auf unbestimmte Zeit einzurichten, die aufzeigt, dass diese Mail nochmals an eine Stellvertretung zu versenden ist. Der genaue Wortlaut ist wie folgt zu hinterlegen:
Thank you for your message. I have left the University of Basel and your e-mail will not be forwarded automatically.
Please contact deputy-name on +41 (0)61 207 XX XX (Firstname.Lastname@clutterunibas.ch).
Kind regards,
First- and Lastname